Na ktorú adresu mám zaslať tovar späť ?

Tovar spolu s vyplneným formulárom pre vrátenie, výmenu tovaru alebo reklamačným listom môžete zaslať späť cez ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, ktorý nájdete v prílohe e-mailu o odoslaní tovaru. Štítok stačí nalepiť na zásielku a odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si daný štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené, a obsluha ho vytlačí.

V prípade, ak by ste chceli tovar vrátiť štandardne poštou, je potrebné balíček zaslať DOPORUČENE na adresu uvedenú nižšie:

Dedoles, s.r.o.
Viničnianska cesta 19
Pezinok 902 01
Slovenská republika