404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným pr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako dlho trvá dodanie?

Objednávky odosielame do 1-2 pracovných dní. Následne je balík odovzdaný dopr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako uplatním zľavový kupón?

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vlož...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete link n...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako si zmením prihlasovacie heslo v konte?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Zmena údajov“, prejdite na časť „Zm...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako si darčekový poukaz uplatním pri nákupe?

Každý darčekový poukaz obsahuje jedinečný kód, ktorý je potrebné uplatniť v p...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako si objednať na našej webstránke?

Stačí si zvoliť v hlavnom menu kategóriu, ktorú si prajete prehľadávať, alebo...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objed...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, z akého materiálu je produkt, o ktorý mám záujem?

Informácie o kvalite a materiálovom zložení nájdete po rozkliknutí vybraného ...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Čo ak je celková suma mojej objednávky nižšia ako hodnota darčekového poukazu?

Zvyšok hodnoty darčekového poukazu v takom prípade bez náhrady prepadáva. Pou...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako sa odhlásim z newslettra (novinky zasielané e-mailom)?

Z odoberania newslettera sa môžete jednoducho odhlásiť. Preferencie týkajúce ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ponúkate aj iné zľavy ako tie, ktoré sú uvedené na stránke?

Ponúkame rôzne zľavy vo forme kupónov. Najčastejšie máme kupóny dočasné, ktor...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Kde si môžem pozrieť stav svojej objednávky?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Moje objednávky“, kde nájdete všetk...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Kde nájdem tabuľku veľkostí?

Kde a ako hľadať veľkostné tabuľky sa dozviete na tomto odkaze: https://www.d...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Prečo mi od vás neprichádzajú žiadne e-maily?

V niektorých prípadoch sa naše e-maily môžu vo Vašej e-mailovej schránke zara...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?

Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané ...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Je potrebné priložiť formulár na výmenu/vrátenie tovaru, respektíve reklamačný list do balíka s tovarom, ktorý vám odosielam?

Po zadaní čísla objednávky a emailovej adresy na našej web stránke v časti Vý...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?

V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostup...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Je na vašich stránkach možné zakúpiť darčekový poukaz?

V internetovom obchode Dedoles v súčasnosti ponúkame možnosť zakúpenia darček...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ