Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
404: Hľadaná stránka nebola nájdená
Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie
Môžem darčekový poukaz použiť aj pri nákupe na stránkach Dedoles v inej krajine, než v akej bol zakúpený?
Darčekový poukaz je možné použiť pri nákupe v internetovom obchode Dedoles le...
Aktualizovaný:
Nov 29, 2022
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Ako si darčekový poukaz uplatním pri nákupe?
Každý darčekový poukaz obsahuje jedinečný kód, ktorý je potrebné uplatniť v p...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Môžem darčekový poukaz stornovať?
Darčekový poukaz môže stornovať len jeho kupujúci, a to v lehote maximálne do...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Môžem darčekový poukaz rozdeliť na viacero nákupov?
Darčekový poukaz je možné použiť iba jednorazovo, nedá sa rozdeliť na viacero...
Aktualizovaný:
Nov 29, 2022
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Vzťahuje sa darčekový poukaz aj na dopravu?
Darčekový poukaz sa vzťahuje na celý nákup vrátane dopravy.
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Môžem si nechať darčekový poukaz vymeniť za hotovosť?
Darčekový poukaz nie je možné vymeniť za hotovosť.
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Akým spôsobom môžem darčekový poukaz uhradiť?
Darčekové poukazy je možné uhradiť len online platobnou kartou. Platba bankov...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Je na vašich stránkach možné zakúpiť darčekový poukaz?
V internetovom obchode Dedoles v súčasnosti ponúkame možnosť zakúpenia darček...
Aktualizovaný:
Mar 07 (pred 22 dňami)
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Koľko darčekových poukazov môžem zakúpiť v rámci jednej objednávky?
V rámci jednej objednávky je možné zakúpiť maximálne 25 ks darčekových poukaz...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Čo ak je celková suma mojej objednávky nižšia ako hodnota darčekového poukazu?
Zvyšok hodnoty darčekového poukazu v takom prípade bez náhrady prepadáva. Pou...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Ako môžem zaplatiť objednávku?
Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným pr...
Aktualizovaný:
Máj 19, 2022
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Aká je platnosť darčekového poukazu?
Platnosť darčekového poukazu uplynie vždy k 31. decembru roka nasledujúceho p...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Kde si môžem pozrieť stav svojej objednávky?
Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Moje objednávky“, kde nájdete všetk...
Aktualizovaný:
Sep 22, 2020
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?
Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Je možný aj osobný odber tovaru? Máte aj kamennú predajňu?
Veselý tovar je možné nakúpiť iba prostredníctvom nášho e-shopu www.dedoles.s...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> OSOBNÝ ODBER
V akej forme darčekové poukazy odosielate?
Darčekové poukazy odosielame výhradne v elektronickej podobe na e-mail zadaný...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Ponúkate aj iné zľavy ako tie, ktoré sú uvedené na stránke?
Ponúkame rôzne zľavy vo forme kupónov. Najčastejšie máme kupóny dočasné, ktor...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH
Čo ak vraciam tovar z objednávky uhradenej darčekovým poukazom?
V prípade vrátenia tovaru z objednávky uhrádzanej darčekovým poukazom budú zá...
Aktualizovaný:
Jan 05, 2022
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ
Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?
V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Aktualizovaný:
Jan 04, 2022
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU
Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?
Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo ...
Aktualizovaný:
Sep 22, 2020
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Dá sa u vás objednať aj telefonicky?
Mrzí nás to, no objednávky na základe telefonických hovorov nevytvárame, nako...
Aktualizovaný:
Sep 16, 2020
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Môžem si vymeniť produkt za iný motív?
Výmenu umožňujeme kus za kus. Produkt je možné vymeniť len za inú veľkosť toh...
Aktualizovaný:
Okt 06, 2021
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU
Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?
Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné d...
Aktualizovaný:
Feb 25, 2021
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?
Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na exp...
Aktualizovaný:
Sep 22, 2020
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?
Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od ná...
Aktualizovaný:
Sep 16, 2020
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?
Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objed...
Aktualizovaný:
Dec 01, 2022
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Ako dlho trvá dodanie?
Objednávky odosielame do 1-2 pracovných dní. Následne je balík odovzdaný dopr...
Aktualizovaný:
Dec 01, 2022
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
Ako uplatním zľavový kupón?
Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vlož...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Kedy bude moja objednávka odoslaná?
Informácia o odoslaní tovaru je viditeľná na našej webovej stránke priamo pri...
Aktualizovaný:
Okt 12, 2022
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES
Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?
V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostup...
Aktualizovaný:
Feb 26, 2021
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES