404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Môžem darčekový poukaz použiť aj pri nákupe na stránkach Dedoles v inej krajine, než v akej bol zakúpený?

Darčekový poukaz je možné použiť pri nákupe v internetovom obchode Dedoles le...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako si darčekový poukaz uplatním pri nákupe?

Každý darčekový poukaz obsahuje jedinečný kód, ktorý je potrebné uplatniť v p...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Môžem darčekový poukaz stornovať?

Darčekový poukaz môže stornovať len jeho kupujúci, a to v lehote maximálne do...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Môžem darčekový poukaz rozdeliť na viacero nákupov?

Darčekový poukaz je možné použiť iba jednorazovo, nedá sa rozdeliť na viacero...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Vzťahuje sa darčekový poukaz aj na dopravu?

Darčekový poukaz sa vzťahuje na celý nákup vrátane dopravy.
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Môžem si nechať darčekový poukaz vymeniť za hotovosť?

Darčekový poukaz nie je možné vymeniť za hotovosť.
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Akým spôsobom môžem darčekový poukaz uhradiť?

Darčekové poukazy je možné uhradiť len online platobnou kartou. Platba bankov...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Je na vašich stránkach možné zakúpiť darčekový poukaz?

V internetovom obchode Dedoles v súčasnosti ponúkame možnosť zakúpenia darček...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Koľko darčekových poukazov môžem zakúpiť v rámci jednej objednávky?

V rámci jednej objednávky je možné zakúpiť maximálne 25 ks darčekových poukaz...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Čo ak je celková suma mojej objednávky nižšia ako hodnota darčekového poukazu?

Zvyšok hodnoty darčekového poukazu v takom prípade bez náhrady prepadáva. Pou...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným pr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Aká je platnosť darčekového poukazu?

Platnosť darčekového poukazu uplynie vždy k 31. decembru roka nasledujúceho p...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Kde si môžem pozrieť stav svojej objednávky?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Moje objednávky“, kde nájdete všetk...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?

Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané ...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Je možný aj osobný odber tovaru? Máte aj kamennú predajňu?

Veselý tovar je možné nakúpiť iba prostredníctvom nášho e-shopu www.dedoles.s...
Úvod -> OSOBNÝ ODBER

V akej forme darčekové poukazy odosielate?

Darčekové poukazy odosielame výhradne v elektronickej podobe na e-mail zadaný...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ponúkate aj iné zľavy ako tie, ktoré sú uvedené na stránke?

Ponúkame rôzne zľavy vo forme kupónov. Najčastejšie máme kupóny dočasné, ktor...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Čo ak vraciam tovar z objednávky uhradenej darčekovým poukazom?

V prípade vrátenia tovaru z objednávky uhrádzanej darčekovým poukazom budú zá...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Dá sa u vás objednať aj telefonicky?

Mrzí nás to, no objednávky na základe telefonických hovorov nevytvárame, nako...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Môžem si vymeniť produkt za iný motív?

Výmenu umožňujeme kus za kus. Produkt je možné vymeniť len za inú veľkosť toh...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?

Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné d...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?

Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na exp...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?

Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od ná...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objed...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako dlho trvá dodanie?

Objednávky odosielame do 1-2 pracovných dní. Následne je balík odovzdaný dopr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako uplatním zľavový kupón?

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vlož...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Kedy bude moja objednávka odoslaná?

Informácia o odoslaní tovaru je viditeľná na našej webovej stránke priamo pri...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?

V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostup...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES