REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako si objednať na našej webstránke?

Stačí si zvoliť v hlavnom menu kategóriu, ktorú si prajete prehľadávať, alebo sa priamo cez rozrolované menu prekliknete do kategórie produktov. Po presmerovaní na danú kategóriu si môžete zvoliť konkrétny motív, o ktorý by ste mali záujem. Keď prejdete na produkt, môžete si ho pridať priamo do košíka vo vybranej veľkosti alebo ho môžete rozkliknúť a pozrieť si bližší popis či ďalšie fotografie tohto produktu, na základe ktorých si potom objednáte tovar vo Vami želanej veľkosti. Vyberte...

Dá sa u vás objednať aj telefonicky?

Mrzí nás to, no objednávky na základe telefonických hovorov nevytvárame, nakoľko je nevyhnutné Vašu objednávku a osobné údaje potvrdiť v poslednom kroku objednávania. Takto sa vyhneme nedorozumeniam. :)

Prečo sa mi nedarí pokračovať v objednávke alebo dokončiť objednávku?

V prípade, že v nákupnom košíku kliknete na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“, mala by sa Vám zobraziť stránka výberu dopravy a spôsobu platby. Pokiaľ sa tak nestane, je možné, že niektorý z produktov vo Vašom nákupnom košíku sa medzičasom vypredal. Odporúčame preto skontrolovať si obsah nákupného košíka. Po odstránení nedostupného produktu by sa Vám už následné kroky objednávacieho procesu mali načítať. Pokiaľ v poslednom kroku objednávacieho procesu kliknete na tlačidlo „Záväzne objednať“ a...

Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?

V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostupné a nedarí sa Vám ich vložiť do košíka, respektíve sa Vám nedarí vytvoriť objednávku, problémom môžu byť aj používaný internetový prehliadač alebo zariadenie. Odporúčame preto vyskúšať otvoriť naše stránky prostredníctvom iného zariadenia alebo iného prehliadača (dobre zvyčajne reaguje napríklad Google Chrome). Ak by nepomohlo ani jedno z navrhovaných riešení, ďalšou možnosťou je otvoriť naše stránky v okne inkognito ...

Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Potvrdzujúci e-mail sa v e-mailovej schránke môže zaradiť do zložiek SPAM alebo REKLAMY, preto odporúčame skontrolovať aj tieto priečinky. Podmienkou správne ukončenej objednávky je potvrdenie oboznámenia sa s obchodnými podmienkami a následné odkliknutie tlačidla „Záväzne objednať“ vpravo dole v poslednom kroku objednávacieho procesu.

Čo ak si do balíka neželám vložiť doklad o platbe?

Vzhľadom na to, že sa snažíme pristupovať zodpovedne k životnému prostrediu, do balíka nevkladáme žiadne dokumenty. Všetky dokumenty sú zákazníkovi zasielané výlučne v elektronickej podobe na emailovú adresu, ktorú zadal pri vytváraní objednávky.

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo hore na sivej lište po kliknutí na ikonku panáčika alebo priamo tu (https://www.dedoles.sk/prihlasenie-1) . Po presmerovaní, prosím, iba zadajte svoje údaje a potvrďte registráciu. Na Vašu e-mailovú adresu sa zašle potvrdzujúci e-mail s informáciami o Vašom používateľskom mene a hesle. Po prihlásení je potom možné zmeniť si heslo v sekcii „Zmena údajov“. Pokiaľ Vám tento e-mail príde do zložky SPAM, odporúčame Vám, aby...

Prečo mi od vás neprichádzajú žiadne e-maily?

V niektorých prípadoch sa naše e-maily môžu vo Vašej e-mailovej schránke zaradiť do nevyžiadanej pošty, teda do zložiek ako SPAM alebo REKLAMY. Prosíme o ich skontrolovanie. Pokiaľ naše e-maily nájdete v spomínaných zložkách (SPAM, REKLAMY a pod.), odporúčame Vám, aby ste si manuálne premiestnili všetky naše správy do priečinka hlavnej doručenej pošty. Ak naše e-maily nenájdete ani medzi nevyžiadanou poštou, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu: https://www.dedoles.sk/kontakt

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do svojho konta?

Skúste sa uistiť, či ste zadali správne prihlasovacie meno a heslo. Pokiaľ sa Vám opätovne nepodarí prihlásiť, prosím, obráťte sa na náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára: https://www.dedoles.sk/kontakt. Naši pracovníci Vám heslo upravia a potom by ste už svoj účet mali využívať bez obmedzení. :)

Ako si zmením prihlasovacie heslo v konte?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Zmena údajov“, prejdite na časť „Zmena hesla“, zadajte nové, Vami zvolené heslo, potvrďte ho a zmeny uložte.

Kde si môžem pozrieť stav svojej objednávky?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Moje objednávky“, kde nájdete všetky objednávky, ktoré ste u nás uskutočnili, ako aj podrobnejšie informácie o nich.

Ako uplatním zľavový kupón?

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vložením príslušného kódu do okienka „Zľavový kupón“ a potvrdiť tlačidlom „Použiť“. Kód je potrebné vložiť do okienka v rovnakom tvare, v akom ste ho dostali, čiže veľkými písmenami a bez medzier. Pokiaľ vytvárate objednávku v mobilnom telefóne, je nutné v košíku zrolovať dole na koniec súhrnu a tam toto pole nájdete.

Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?

Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od nás dostali (t.j. veľkými písmenami a bez medzier) a či ste potvrdili jeho uplatnenie tlačidlom „Použiť“. Takisto sa, prosím, uistite, či je kupón stále platný a aplikovateľný na Vami objednávané produkty. V jednej objednávke je možné použiť len jeden zľavový kupón, jednotlivé kupóny medzi sebou nie je možné kombinovať.

Kedy bude moja objednávka odoslaná?

Informácia o odoslaní tovaru je viditeľná na našej webovej stránke priamo pri produkte. Tovar odosielame spravidla počas 1-2 pracovných dní. Následne je tovar prevzatý prepravcom, ktorý informuje zákazníka o presnom termíne dodania.

Ako sa odhlásim z newslettra (novinky zasielané e-mailom)?

Z odoberania newslettera sa môžete jednoducho odhlásiť. Preferencie týkajúce sa zasielania noviniek e-mailom si môžete nastaviť v spodnej časti každého e-mailu kliknutím na odkaz „Príliš veľa e-mailov? Odhlásiť sa alebo zmeniť nastavenia“.