404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo sa mi nedarí pokračovať v objednávke alebo dokončiť objednávku?

V prípade, že v nákupnom košíku kliknete na tlačidlo „Pokračovať v objednávke...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Vzťahuje sa darčekový poukaz aj na dopravu?

Darčekový poukaz sa vzťahuje na celý nákup vrátane dopravy.
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Kde zistím o produktoch ďalšie informácie, ktoré sa mi nepodarilo nájsť na stránke?

Ak ste na našej stránke nenašli odpoveď na otázku ohľadne vlastností produkto...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Je potrebné priložiť formulár na výmenu/vrátenie tovaru, respektíve reklamačný list do balíka s tovarom, ktorý vám odosielam?

Po zadaní čísla objednávky a emailovej adresy na našej web stránke v časti Vý...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?

Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od ná...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Dá sa u vás objednať aj telefonicky?

Mrzí nás to, no objednávky na základe telefonických hovorov nevytvárame, nako...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako si objednať na našej webstránke?

Stačí si zvoliť v hlavnom menu kategóriu, ktorú si prajete prehľadávať, alebo...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Môžem darčekový poukaz použiť aj pri nákupe na stránkach Dedoles v inej krajine, než v akej bol zakúpený?

Darčekový poukaz je možné použiť pri nákupe v internetovom obchode Dedoles le...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?

V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostup...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako sa odhlásim z newslettra (novinky zasielané e-mailom)?

Z odoberania newslettera sa môžete jednoducho odhlásiť. Preferencie týkajúce ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Čo ak si do balíka neželám vložiť doklad o platbe?

Vzhľadom na to, že sa snažíme pristupovať zodpovedne k životnému prostrediu, ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?

Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné d...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

V akej forme darčekové poukazy odosielate?

Darčekové poukazy odosielame výhradne v elektronickej podobe na e-mail zadaný...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?

Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na exp...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako si zmením prihlasovacie heslo v konte?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Zmena údajov“, prejdite na časť „Zm...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do svojho konta?

Skúste sa uistiť, či ste zadali správne prihlasovacie meno a heslo. Pokiaľ sa...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Je na vašich stránkach možné zakúpiť darčekový poukaz?

V internetovom obchode Dedoles v súčasnosti ponúkame možnosť zakúpenia darček...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Čo ak vraciam tovar z objednávky uhradenej darčekovým poukazom?

V prípade vrátenia tovaru z objednávky uhrádzanej darčekovým poukazom budú zá...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným pr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Môžem darčekový poukaz rozdeliť na viacero nákupov?

Darčekový poukaz je možné použiť iba jednorazovo, nedá sa rozdeliť na viacero...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Koľko darčekových poukazov môžem zakúpiť v rámci jednej objednávky?

V rámci jednej objednávky je možné zakúpiť maximálne 25 ks darčekových poukaz...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Čo ak je celková suma mojej objednávky nižšia ako hodnota darčekového poukazu?

Zvyšok hodnoty darčekového poukazu v takom prípade bez náhrady prepadáva. Pou...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ponúkate aj iné zľavy ako tie, ktoré sú uvedené na stránke?

Ponúkame rôzne zľavy vo forme kupónov. Najčastejšie máme kupóny dočasné, ktor...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Prečo mi od vás neprichádzajú žiadne e-maily?

V niektorých prípadoch sa naše e-maily môžu vo Vašej e-mailovej schránke zara...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objed...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete link n...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Kde zistím informácie ohľadne starostlivosti o vaše produkty?

Všetky informácie týkajúce sa starostlivosti o produkty nájdete v popise prod...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Môžem darčekový poukaz stornovať?

Darčekový poukaz môže stornovať len jeho kupujúci, a to v lehote maximálne do...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ