404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?

Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané ...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Koľko stojí poštovné?

Aktuálny cenník poštovného nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/po...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Prečo sa mi nedarí pokračovať v objednávke alebo dokončiť objednávku?

V prípade, že v nákupnom košíku kliknete na tlačidlo „Pokračovať v objednávke...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?

Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od ná...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Je na vašich stránkach možné zakúpiť darčekový poukaz?

V internetovom obchode Dedoles v súčasnosti ponúkame možnosť zakúpenia darček...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do svojho konta?

Skúste sa uistiť, či ste zadali správne prihlasovacie meno a heslo. Pokiaľ sa...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Prečo mi od vás neprichádzajú žiadne e-maily?

V niektorých prípadoch sa naše e-maily môžu vo Vašej e-mailovej schránke zara...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Prečo sa mi vôbec nedarí vložiť produkty do košíka alebo vytvoriť objednávku?

V prípade, že sú Vami požadované produkty v našom internetovom obchode dostup...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo ...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Aká je platnosť darčekového poukazu?

Platnosť darčekového poukazu uplynie vždy k 31. decembru roka nasledujúceho p...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?

Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné d...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako zistím, či je moja objednávka zaevidovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objed...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Je možný aj osobný odber tovaru? Máte aj kamennú predajňu?

Veselý tovar je možné nakúpiť iba prostredníctvom nášho e-shopu www.dedoles.s...
Úvod -> OSOBNÝ ODBER

Čo ak je celková suma mojej objednávky nižšia ako hodnota darčekového poukazu?

Zvyšok hodnoty darčekového poukazu v takom prípade bez náhrady prepadáva. Pou...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Je možné vrátiť peniaze poštovou poukážkou?

Žiaľ, nie, peniaze vraciame výlučne iba na účet prevodným príkazom.
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Je možnosť tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak ...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Je potrebné priložiť formulár na výmenu/vrátenie tovaru, respektíve reklamačný list do balíka s tovarom, ktorý vám odosielam?

Po zadaní čísla objednávky a emailovej adresy na našej web stránke v časti Vý...
Úvod -> VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Vzťahuje sa darčekový poukaz aj na dopravu?

Darčekový poukaz sa vzťahuje na celý nákup vrátane dopravy.
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako zistím, z akého materiálu je produkt, o ktorý mám záujem?

Informácie o kvalite a materiálovom zložení nájdete po rozkliknutí vybraného ...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Kde zistím o produktoch ďalšie informácie, ktoré sa mi nepodarilo nájsť na stránke?

Ak ste na našej stránke nenašli odpoveď na otázku ohľadne vlastností produkto...
Úvod -> TABUĽKA VEĽKOSTÍ A INFORMÁCIE O PRODUKTOCH

Aké spôsoby dodania poskytujete?

Balíčky doručujeme rôznymi kuriérskymi spoločnosťami. Viac informácií o dopra...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako uplatním zľavový kupón?

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vlož...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako dlho trvá dodanie?

Objednávky odosielame do 1-2 pracovných dní. Následne je balík odovzdaný dopr...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Akým spôsobom môžem darčekový poukaz uhradiť?

Darčekové poukazy je možné uhradiť len online platobnou kartou. Platba bankov...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Kedy bude moja objednávka odoslaná?

Informácia o odoslaní tovaru je viditeľná na našej webovej stránke priamo pri...
Úvod -> REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Koľko darčekových poukazov môžem zakúpiť v rámci jednej objednávky?

V rámci jednej objednávky je možné zakúpiť maximálne 25 ks darčekových poukaz...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Ako si darčekový poukaz uplatním pri nákupe?

Každý darčekový poukaz obsahuje jedinečný kód, ktorý je potrebné uplatniť v p...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ

Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?

Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na exp...
Úvod -> DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Môžem darčekový poukaz použiť aj pri nákupe na stránkach Dedoles v inej krajine, než v akej bol zakúpený?

Darčekový poukaz je možné použiť pri nákupe v internetovom obchode Dedoles le...
Úvod -> DARČEKOVÝ POUKAZ