REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

Ako si objednať na našej webstránke?

Stačí si zvoliť v hlavnom menu kategóriu, ktorú si prajete prehľadávať, alebo sa priamo cez rozrolované menu prekliknete do kategórie produktov. Po presmerovaní na danú kategóriu si môžete zvoliť konkrétny motív, o ktorý by ste mali záujem. Keď prejdete na produkt, môžete si ho pridať priamo do košíka vo vybranej veľkosti alebo ho môžete rozkliknúť a pozrieť si bližší popis či ďalšie fotografie tohto produktu, na základe ktorých si potom objednáte tovar vo Vami želanej veľkosti. Vyberte...

Dá sa u vás objednať aj telefonicky?

Mrzí nás to, no objednávky na základe telefonických hovorov nevytvárame, nakoľko je nevyhnutné Vašu objednávku a osobné údaje potvrdiť v poslednom kroku objednávania. Takto sa vyhneme nedorozumeniam. :)

Ako zistím, či je moja objednávka spracovaná?

Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Potvrdzujúci e-mail sa v e-mailovej schránke môže zaradiť do zložiek SPAM alebo REKLAMY, preto odporúčame skontrolovať aj tieto priečinky. Podmienkou správne ukončenej objednávky je potvrdenie oboznámenia sa s obchodnými podmienkami a následné odkliknutie tlačidla „Záväzne objednať“ vpravo dole v poslednom kroku objednávacieho procesu.

Ako sa môžem zaregistrovať na vašich stránkach?

Prihlásiť sa do svojho konta alebo registrovať si nové konto je možné vpravo hore na sivej lište po kliknutí na ikonku panáčika alebo priamo tu (https://www.dedoles.sk/prihlasenie-1) . Po presmerovaní, prosím, iba zadajte svoje údaje a potvrďte registráciu. Na Vašu e-mailovú adresu sa zašle potvrdzujúci e-mail s informáciami o Vašom používateľskom mene a hesle. Po prihlásení je potom možné zmeniť si heslo v sekcii „Zmena údajov“. Pokiaľ Vám tento e-mail príde do zložky SPAM, odporúčame Vám, aby...

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do svojho konta?

Skúste sa uistiť, či ste zadali správne prihlasovacie meno a heslo. Pokiaľ sa Vám opätovne nepodarí prihlásiť, prosím, obráťte sa na náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára: https://www.dedoles.sk/kontakt. Naši pracovníci Vám heslo upravia a potom by ste už svoj účet mali využívať bez obmedzení. :)

Ako si zmením prihlasovacie heslo v konte?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Zmena údajov“, prejdite na časť „Zmena hesla“, zadajte nové, Vami zvolené heslo, potvrďte ho a zmeny uložte.

Kde si môžem pozrieť stav svojej objednávky?

Po prihlásení, prosím, kliknite na lištu „Moje objednávky“, kde nájdete všetky objednávky, ktoré ste u nás uskutočnili, ako aj podrobnejšie informácie o nich.

Ako uplatním zľavový kupón?

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vložením príslušného kódu do okienka „Zľavový kupón“ a potvrdiť tlačidlom „Použiť“. Kód je potrebné vložiť do okienka v rovnakom tvare, v akom ste ho dostali, čiže veľkými písmenami a bez medzier.

Prečo sa mi nepodarilo uplatniť kupón?

Uistite sa, prosím, či ste kód vložili v tom istom tvare, v akom ste ho od nás dostali (t.j. veľkými písmenami a bez medzier) a či ste potvrdili jeho uplatnenie tlačidlom „Použiť“. Takisto sa, prosím, uistite, či je kupón stále platný a aplikovateľný na Vami objednávané produkty. V jednej objednávke je možné použiť len jeden zľavový kupón, jednotlivé kupóny medzi sebou nie je možné kombinovať.

Ako zistím predpokladaný dátum dodania?

O predpokladanom dátume dodania sú naši zákazníci informovaní ešte pred objednaním – po rozkliknutí vybraného produktu tento termín nájdete hneď pod jednotlivými veľkosťami, napravo od fotky. Predpokladaný dátum dodania je uvedený aj v košíku počas celého objednávacieho procesu, ako aj v potvrdzujúcom e-maile o prijatí objednávky.

Ako sa odhlásim z newslettra (novinky zasielané e-mailom)?

Z odoberania newslettera sa môžete jednoducho odhlásiť TU. Preferencie týkajúce sa zasielania noviniek e-mailom si môžete nastaviť v spodnej časti každého e-mailu kliknutím na odkaz „Príliš veľa e-mailov? Odhlásiť sa alebo zmeniť nastavenia“.