Prečo sa mi nedarí pokračovať v objednávke alebo dokončiť objednávku?

V prípade, že v nákupnom košíku kliknete na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“, mala by sa Vám zobraziť stránka výberu dopravy a spôsobu platby. Pokiaľ sa tak nestane, je možné, že niektorý z produktov vo Vašom nákupnom košíku sa medzičasom vypredal. Odporúčame preto skontrolovať si obsah nákupného košíka. Po odstránení nedostupného produktu by sa Vám už následné kroky objednávacieho procesu mali načítať. 

Pokiaľ v poslednom kroku objednávacieho procesu kliknete na tlačidlo „Záväzne objednať“ a stránka nereaguje (teda sa Vám nezobrazí informácia o úspešnom vytvorení objednávky), príčiny môžu byť nasledovné:
1.       Povinné pole „Oboznámil som sa s obchodnými podmienkami a s podmienkami spracovania osobných údajov.“ nebolo označené.
2.       Systém zobrazuje chybu pri niektorom z fakturačných alebo dodacích údajov a je potrebné ich opraviť.
3.       Niektorý z produktov vo Vašom nákupnom košíku sa medzičasom vypredal a bude ho potrebné z košíka odstrániť.

V prípade, že sa Vám objednávku nedarí dokončiť ani po splnení všetkých podmienok, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu https://www.dedoles.sk/kontakt. Radi Vám pomôžeme. :)