My tickets
Submit ticket
Login
Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
Home
>
DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
>
Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete číslo svojho balíka. Trasu balíka a stav doručenia si môžete kontrolovať na stránke sledovania zásielok prepravnej služby, ktorú ste si na doručenie zvolili.
Updated:
Sep 16 (7 months ago)
Other Articles
Aké spôsoby dodania poskytujete?
Ako dlho trvá dodanie?
Ako môžem zaplatiť objednávku?
Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?
Koľko stojí poštovné?
Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?
Podľa vašich podmienok by som nemal platiť poštovné, no napriek tomu mi je účtovaný dobierkový poplatok. Prečo?
Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?