Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
Úvod
>
DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY
>
Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete link na sledovanie pohybu svojej zásielky. Prvý pohyb v trase zásielky je viditeľný zvyčajne do 24 hodín po prijatí zásielky v 1.depe prepravnej spoločnosti.
Aktualizovaný:
Jan 04, 2022
Iné Články
Aké spôsoby dodania poskytujete?
Ako dlho trvá dodanie?
Ako môžem zaplatiť objednávku?
Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?
Koľko stojí poštovné?
Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?
Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?