DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete link na sledovanie pohybu svojej zásielky. Prvý pohyb v trase zásielky je viditeľný zvyčajne do 24 hodín po prijatí zásielky v 1.depe prepravnej spoločnosti.

Aké spôsoby dodania poskytujete?

Balíčky doručujeme rôznymi kuriérskymi spoločnosťami. Viac informácií o doprave nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava .

Ako dlho trvá dodanie?

Objednávky odosielame do 1-2 pracovných dní. Následne je balík odovzdaný dopravcovi. Štandardná dĺžka trvania prepravy je uvedená priamo pri samotnom výbere spôsobu dopravy. Dĺžka dodania sa môže pri jednotlivých druhoch dopravy líšiť.

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným príkazom. V druhom kroku si v košíku, prosím, zvoľte Vami požadovaný spôsob platby. Platba kartou online: Po vytvorení objednávky Vás naša stránka presmeruje na platobnú bránu, kde môžete objednávku zaplatiť. Je to najrýchlejší a najefektívnejší spôsob platby. Prosíme, aby ste po dokončení objednávky pri tomto spôsobe platby nezatvárali okno s našou stránkou, nakoľko sa presmerovanie na platobnú bránu preruší. V prípade,...

Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?

Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné dni. Pokiaľ Vám do dvoch pracovných dní nepríde informačný e-mail o úspešnej úhrade, znamená to, že platba sa automaticky nepriradila. V tomto prípade nám, prosím, zašlite potvrdenie o odoslanej platbe. My ju dohľadáme a následne k objednávke priradíme.

Koľko stojí poštovné?

Aktuálny cenník poštovného nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava .

Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?

Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané druhy dopravy, ako to uvádzame aj v nákupnom košíku. Presnejšie informácie a aktuálny cenník poštovného nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava (https://www.dedoles.sk/moznosti-dopravy)

Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?

Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na expedíciu a nie je v procese balenia. Prosím, kontaktujte s touto požiadavkou priamo náš zákaznícky servis: https://www.dedoles.sk/kontakt. Dátum doručenia po potvrdení objednávky nie je možné zmeniť. V prípade, že Vaša objednávka už bola odoslaná, môžete si zmenu adresy alebo termínu dodania dohodnúť priamo s vybraným prepravcom, pokiaľ to umožňuje.