DODANIE A ÚHRADA OBJEDNÁVKY

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete číslo svojho balíka. Trasu balíka a stav doručenia si môžete kontrolovať na stránke sledovania zásielok prepravnej služby, ktorú ste si na doručenie zvolili.

Aké spôsoby dodania poskytujete?

Balíčky doručujeme rôznymi kuriérskymi spoločnosťami. Viac informácií o doprave nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava Osobný odber je možný v Pezinku v nákupnom centre Molo v kiosku Dedoles každý deň v čase od 9:00 do 20:00 hod. Pri objednaní je potrebné zvoliť si ako spôsob dopravy ,,osobný odber´´

Ako dlho trvá dodanie?

Predpokladaný termín doručenia tovaru sa Vám zobrazí ešte pri objednávaní po kliknutí na konkrétnu veľkosť vybraného produktu, ako aj v košíku počas celého objednávacieho procesu a v potvrdzujúcom e-maile o prijatí objednávky. Samotný prepravný proces v ideálnom prípade trvá 1 až 2 pracovné dni od vyexpedovania tovaru – podľa zvoleného typu dopravy.

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Objednávku môžete uhradiť vopred – online platobnou kartou alebo prevodným príkazom. V druhom kroku si v košíku, prosím, zvoľte Vami požadovaný spôsob platby. Platba kartou online: Po vytvorení objednávky Vás naša stránka presmeruje na platobnú bránu, kde môžete objednávku zaplatiť. Je to najrýchlejší a najefektívnejší spôsob platby. Prosíme, aby ste po dokončení objednávky pri tomto spôsobe platby nezatvárali okno s našou stránkou, nakoľko sa presmerovanie na platobnú bránu preruší. V prípade,...

Čo ak som pri platbe nezadal (nezadala) variabilný symbol?

Priradenie platby uhrádzanej bankovým prevodom trvá štandardne dva pracovné dni. Pokiaľ Vám do dvoch pracovných dní nepríde informačný e-mail o úspešnej úhrade, znamená to, že platba sa automaticky nepriradila. V tomto prípade nám, prosím, zašlite potvrdenie o odoslanej platbe. My ju dohľadáme a následne k objednávke priradíme.

Koľko stojí poštovné?

Aktuálny cenník poštovného nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava

Prečo nemám poštovné zadarmo, aj keď spĺňam minimálnu hodnotu nákupu pre dopravu zadarmo?

Poštovné zadarmo pri splnení minimálnej hodnoty nákupu platí len pre vybrané druhy dopravy, ako to uvádzame aj v nákupnom košíku. Presnejšie informácie a aktuálny cenník poštovného nájdete na tomto odkaze: https://www.dedoles.sk/postovne-a-doprava

Podľa vašich podmienok by som nemal platiť poštovné, no napriek tomu mi je účtovaný dobierkový poplatok. Prečo?

Dobierkový poplatok je poplatok za Vami zvolený spôsob platby na dobierku (pri prevzatí) a nie je súčasťou poštovného poplatku.

Môžem zmeniť dátum či adresu dodania, ak bol balíček už odoslaný?

Adresu dodania je možné zmeniť, pokiaľ objednávka ešte nebola posunutá na expedíciu a nie je v procese balenia. Prosím, kontaktujte s touto požiadavkou priamo náš zákaznícky servis: https://www.dedoles.sk/kontakt. Dátum doručenia po potvrdení objednávky nie je možné zmeniť. V prípade, že Vaša objednávka už bola odoslaná, môžete si zmenu adresy alebo termínu dodania dohodnúť priamo s vybraným prepravcom, pokiaľ to umožňuje.