REKLAMÁCIA/VRÁTENIE TOVARU

Je možnosť tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať?

Ak si objednáte tovar a nesadne Vám, môžete ho bez udania dôvodu do 100 dní vymeniť alebo vrátiť, ak sú splnené príslušné podmienky uvedené v sekcii „Výmena/Vrátenie/Reklamácia tovaru“ na našej stránke: https://www.dedoles.sk/vymena-vratenie-reklamacia-tovaru. Pokiaľ ide o výmenu alebo vrátenie, stačí vyplniť „Formulár pre vrátenie, výmenu tovaru“, v prípade reklamácie je potrebné vyplniť „Reklamačný list“. Tieto dokumenty, ako aj bližšie informácie týkajúce sa výmeny, vrátenia a reklamácie tova...

Na ktorú adresu mám zaslať tovar späť ?

Tovar spolu s vyplneným formulárom pre vrátenie, výmenu tovaru alebo reklamačným listom môžete zaslať späť cez ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, ktorý nájdete v prílohe e-mailu o odoslaní tovaru. Štítok stačí nalepiť na zásielku a odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky (http://www.zasielkovna.sk/pobocky)). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si daný štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené,...

Je potrebné priložiť formulár na výmenu/vrátenie tovaru, respektíve reklamačný list do balíka s tovarom, ktorý vám odosielam?

Ak zakúpený tovar potrebujete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, prosíme Vás priložiť vyplnený formulár či reklamačný list priamo do balíka s tovarom, ktorý nám odosielate. Pokiaľ ste tak neurobili, zašlite, prosím, informácie potrebné na spracovanie Vašej žiadosti e-mailom na: ahoj@dedoles.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára: https://www.dedoles.sk/kontakt a naša zákaznícka podpora ich odovzdá reklamačnému oddeleniu.

Môžem si vymeniť produkt za iný motív?

Výmenu umožňujeme kus za kus. Produkt je možné vymeniť za inú veľkosť alebo iný motív, pokiaľ ide stále o ten istý typ produktu v rovnakej cenovej hladine.

Kde nájdem kódy produktov, ktoré je potrebné vyplniť vo formulári na výmenu/vrátenie tovaru (v reklamačnom liste)?

Kódy jednotlivých produktov nájdete vo faktúre k Vašej objednávke, ktorú Vám vždy zasielame e-mailom. Nachádzajú sa pred názvom každého z produktov. Rovnako však tieto kódy nájdete aj priamo na našej stránke – po rozkliknutí popisu vybraného produktu.

Je možné vrátiť peniaze poštovou poukážkou?

Žiaľ, nie, peniaze vraciame výlučne iba na účet prevodným príkazom.

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

Pokiaľ vraciate tovar cez pobočku Zásielkovne, poštovné hradíme my, no ak ste sa rozhodli pre zaslanie klasicky poštou, túto formu vrátenia už hradíte Vy. V tomto prípade prosíme o zaslanie doporučene (aby balík bolo možné u prepravcu dohľadať na základe jeho sledovacieho čísla) a nie na dobierku. Balíky zaslané na dobierku nepreberáme.

Čo ak sa môj balíček stratil na pošte, resp. vám nebol doručený?

Prosím, v takom prípade kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára: https://www.dedoles.sk/kontakt. Pokiaľ ste nám balík s tovarom zasielali poštou, prosíme v prílohe zaslať aj podací hárok s viditeľným číslom balíka. Situáciu preveríme priamo u dopravcu a dohodneme sa s Vami na ďalšom riešení.

Aké sú ostatné podmienky prijatia reklamácie, resp. výmeny alebo vrátenia?

Podmienkou prijatia výmeny alebo vrátenia je nepraný a nenosený tovar s pôvodnými štítkami. Z hygienických dôvodov nevymieňame, respektíve neprijímame späť skúšanú spodnú bielizeň (alebo spodnú bielizeň s roztrhnutým/poškodeným papierovým obalom) a rozbalené ponožky bez pôvodných štítkov. Pokiaľ ide o reklamáciu, ak Vám bol od nás doručený poškodený tovar, prosíme Vás o informovanie obratom a o zaslanie fotografií poškodenia prostredníctvom kontaktného formulára: https://www.dedoles.sk/kontakt...