VÝMENA/VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU

Je možnosť tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať?

V prípade, že potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, môžete tak urobiť prostredníctvom reklamačného asistenta, ktorého nájdete tu: Výmena, vrátenie a reklamácia (dedoles.sk) (https://www.dedoles.sk/vymena-a-vratenie)

Na ktorú adresu mám zaslať tovar späť ?

V prípade, že balíček posielate späť prostredníctvom Packety, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Packety a personálu uviesť kód 92173691. Následne personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balíček a zašle späť k nám. Prosím, vyžiadajte si doklad o odoslaní zásielky, pretože na tomto doklade je trasovacie číslo, podľa ktorého vieme balík dohľadať. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my 🙂. Najbližšiu pobočku Packety si môžete vyhľadať tu: https://www...

Je potrebné priložiť formulár na výmenu/vrátenie tovaru, respektíve reklamačný list do balíka s tovarom, ktorý vám odosielam?

Po zadaní čísla objednávky a emailovej adresy na našej web stránke v časti Výmena, vrátenie a reklamácia (dedoles.sk) (https://www.dedoles.sk/vymena-a-vratenie) sa Vám zobrazia jednotlivé kroky ako postupovať pri zadaní Vašej požiadavky. V prípade, že nám zasielate tovar späť, systém v jednom z krokov vygeneruje pdf súbor obsahujúci zhrnutie Vašej požiadavky. Tento súbor je potrebné si vytlačiť a priložiť do balíka. V prípade, že nemáte možnosť vytlačiť si tento dokument, do balíka len priložte ...

Môžem si vymeniť produkt za iný motív?

Výmenu umožňujeme kus za kus. Produkt je možné vymeniť len za inú veľkosť toho istého motívu z rovnakej kategórie (t.j. detské ponožky za detské ponožky, vysoké ponožky za vysoké ponožky, silonky za silonky atď.).

Je možné vrátiť peniaze poštovou poukážkou?

Žiaľ, nie, peniaze vraciame výlučne iba na účet prevodným príkazom.

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru naspäť k vám?

V prípade, že balíček posielate späť prostredníctvom Packety, tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my. Nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Packety a personálu uviesť kód 92173691. Následne personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balíček a zašle späť k nám. Prosím, vyžiadajte si doklad o odoslaní zásielky, pretože na tomto doklade je trasovacie číslo, podľa ktorého vieme balík dohľadať. Najbližšiu pobočku Packety si môžete vyhľadať tu: https://www.pa...

Aké sú podmienky výmeny alebo vrátenia tovaru?

Podmienkou prijatia výmeny alebo vrátenia je nepraný a nenosený tovar s pôvodnými štítkami. Z hygienických dôvodov nevymieňame, respektíve neprijímame späť skúšanú spodnú bielizeň (alebo spodnú bielizeň s roztrhnutým/poškodeným papierovým obalom) a rozbalené ponožky bez pôvodných štítkov. V prípade ďalších otázok, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu Kontaktujte nás (dedoles.sk) (https://www.dedoles.sk/kontaktujte-nas).